Wednesday, October 20, 2010

Apa yg aku mahukan!


Alhamdullillah smua da selesai. Raye dah puasa dah smua da..... Time utk kumpul duit smula.. org slau ckp ngan aku kumpul duit utk ape??? byk la benda yg perlu aku pikirkan utk teruskan hidup aku bersma hubby n bujang aku tu. Byk lg plan yg blum tercapai.... wlaupun da ada yg kecik2, tp aku msih jgk iginkan benda yg beso2 mcm org lain gak... So, aku kena bekerja keras utk smpikan hajat aku tu.... target aku msti dptkan umah baru sblm umo aku 29 tahun..
Org pun slau tya aku bile nak tambah bb lg. Bkn xnak, nnt la dlu... biarla aku bg kasih syg n ape yg diperlukan sepenuhnya sblm aku pikir utk next bb plak..Biarla dia membesar dgn cukup sempurna dlu... Bkn maksud aku menolak rezeki tuhan, tp sdri phm da la... kos skang bkn mcm dlu. Sorg bb sekurang2nyer kena spend RM600 sbln tau termasuk bb sitter, susu , pampers, duit ubt, baju n bla..bla... bla.... So, bile dipikirkan bnda2 tu.... alamtnyer nnt dlu la beb!

gambar menceritakan segalanya..









No comments:

Post a Comment