Friday, July 1, 2011

Zaim turns 3..









Diam x diam anakku muhammad zaim zakuan dah pun menginjak kpd 3 tahun.. Wah!! da beso dah anak bujung aku ni. X sgka jgk da 3 tahun aku bergelar 'mama'. Hehehe.. xsgka sungguh kan!!!.. Dia pun semakin manja. Yelah... xde siapa nak di manjakan lg. Bak kate org dia lah racun dia lah penawarnyer.

19/6 aritu genaplah 3 tahun umo nyer.. Aku n his papa adalah wt skit party for him yg minat gile ngan kartun ben10 tu. Dari topi, mini top pack smpi ke kek smuanya theme ben 10. Aku paksa gak pakcik n makcik dia pkai baju hijau mlm tu.... Finally trcapai gak hajat bujang cute aku tu potong kek ben10... Suka sgt dia time tu. Syg, tu jerlah yg termampu mama n papa wt gembirakan syg.. " tp syg msti jnji ngan mama n papa supaya jdk anak yg baik, bijak n jk anak yg b'guna satu hari nnt. Hanya tu jer lah yg wt mama n papa happy"..

Wlaupun hanyalah small party tp bg aku meriah gile.. Thanks to mak metua aku coz wtkan roti jala, maktam yg msak smua dishes n kwn2 aku jila, yan n yatie yg tlg aku msk kat dapor wlaupun cuma wt air n goreng nuggets hahahahaha.. Thanks skali lg eh... Thanks gak yg bagi present utk zaim tu. Zaim happy sgt nak2 bile hadiah mainan!!!!!!!

Xyah cite panjang... gambo jer lah yg bleh menceritakan betapa happy nyer mlm tu..

No comments:

Post a Comment